Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









tiistai 14. syyskuuta 2010

Roolirajojen heiluttelua


Mamma haluaisi käydä kirpputorilla?

Minä en halua!

Joohan, ihan pikasti vaan?

Minä haluan lelun!

Ja Poikasen silmissä syttyi palo:

Osta Mamma tuo! Mikä se on?

Se on kyllä oikeastaan tyttöjen lelu (sanoin minä,typerys).
Mutta Hän sai sen. IsoinVeli asensi patterit,
kone hyrähti käyntiin.
Minä poistuin ruuanlaittoon.

Mamma hei! tuli Isoin sanomaan,
nyt se pesee alushousujaan.
Pesin käteni ja menin katsomaan housut olivat jo jalassa.
Sukat piti vielä pestä.

2 kommenttia:

Millan kirjoitti...

Älä nyt hyvä ihminen pilaa poikasen pyykinpesuintoa. Sillä voi vielä päästä hyviin naimisiin :D

Maria Veikontytär kirjoitti...

Hyvä pointti :)
Sitä näkyy joskus päästävän suustaan sellaisia sammakoita että itseäkin ihmeteyttää. Tuo hyviin naimisiin pääseminen on kyllä kannustava ajatus.