Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









perjantai 26. marraskuuta 2010

Google käyttäjäraati

Minä se varsinainen blogin pitäjä olen!

Onhan siitä aikaa kun tein tuon käyttäjien "raati" mahdollisuuden,
en vain saanut sitä tänne siirtymään.

Tapani mukaan jätin kesken kun ei kerran onnistu, nyt kun
Teissä lukijoissa ilmeni intoa rekisteröityä tänne,
otin asia uuteen käsittelyyn.

Ja, kas kummaa! Klik, se sininen + , ja se oli siinä!

Siispä: Tervetuloa blogini lukijaraatiin!

En kyllä tiedä mitä velvoituksia tällä liitolla on ?
Mutta luulen että selviämme niistä Te siellä ja minä täällä!

Kaikissa liitoissani olen kovasti arvostanut suoraa
(ja paljoa) puhetta.

Ei kommentteja: