Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









torstai 28. lokakuuta 2010

Täällä minä olen!

Minulla on lainakone!

Minä olen turhautunut ja äksykin!

Mutta nyt edessäni on oma Rakas Blogini avoinna!

Päätin kirjoittaa ihan tälläisen tyhmän kuvattoman tiedotuksen ennenkuin aloitan
kuvien kanssa sähläämisen.

Olen elukoitten kanssa keskenään, mikään ei keskeytä minua koko viikonloppuna!!! !!!

Siis...

4 kommenttia:

Millan kirjoitti...

Olipas kiva, kun löytyi uusi postaus. Minä jo hieman huolissani olen käynyt kurkkimassa, eikö mitään näy ei kuulu...

Maria Veikontytär kirjoitti...

Ihan arvasin että kyllä täällä jokunen kaipaa, siksipä tuo koneen tilttaaminen olikin niin rassaavaa.
Vanhetessa olisi kaiken säilyttävä
NIIN vakaana:)

Anna kirjoitti...

Tervetuloa takaisin, sinua on kaivattu, pikkulintu onneksi kertoi että kyse on vain tietokoneen hajoamisesta :)

Maria Veikontytär kirjoitti...

Koneet, pyh! Pikku juttuja! Aargggh!!!