Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Vuoden kierto

Yhdet portaat ylös,

ja vielä toiset,


Tämä on siis kolmas kerros.

Muutamissa blogeissa olen nähnyt kuvasarjoja joiden
kuvat on otettu samasta paikasta, samaan suuntaa kuukausittain.

Minua se on kiehtonut aiheena, vaikka en tunne olevani
kuvaaja (ensiluokkaiset vehkeet ja taito).

Olen miettinyt mikä olisi täällä sellainen paikka
jossa olisi niin paljon vakautta että sen tunnistaisi,
kuitenkin vuodenkierto pitäisi myös näkyä.

Tänä aamuna sen ykskaks tajusin, kuivaamon tornista.

Siitä olen viime vuoden toukokuussa tehnyt bloggauksen

Hyvä yksinäisyys
6.5.2010

Siinä on koivu, peltoa, rautatie ja metsää,
kaikissa on mahdollisuus muutokseen.

Siis pyrin olemaan täsmällinen ja otan kuvan tästä kohti
joka kuukauden 2. päivä v.2011

Tunniste:
Vuoden kierto

Ei kommentteja: