Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









maanantai 31. toukokuuta 2010

Iloitsemme kesästä

Meillä kahdella alkoi kesäloma tänään.
Ilmakin lämpeni ja poutautui, mikäpä
on olla lomalla.
Kovin kummallisia lomasuunnitelmia
emme ole vielä tehneet, aamuisin nukumme
niin pitkään kuin nukuttaa, iltaisin... no
päivän tapahtumien mukaan.

Kysyin Poikasen toiveita loman suhteen,
kovin oli eväsretki painoitteisia.

Minä olen täällä Sinun luona ja Peikon luona ja kissojen luona.


Minä olen suunnitellut vain yhden Itä-Suomen,
matkan, jo kolmannen kahdestaan Poikasen kanssa.

Blogi jatkuu koko kesän, jos ei hyvin ikäviä tapahdu,
suunniteltu hautomakone projekti,
ja sitten tätä tavallista... :)



Ei kommentteja: