Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









lauantai 1. tammikuuta 2011

10x Toivotuksia

Minä olen Pontus
Kyllä on ollutkin levoton vuosi
kaikkeen kuitenkin tottuu...
Rauhaa toivottelen!

Minä olen Ellinoora
Paljon uutta väkeä
ei suunnitelmiin aikaa
eikä tolkkua,
Järjestystä toivottelen!

Minä olen Vappukukka
Vilkasta on,
ei paha
Hyväksyntää sitä toivottelen!

Minä olen Nuppu!
Elämä on ihanaa
ja kaunista
pojat, villit, tenavat
Kauniita tapoja toivottelen

Minä olen Lennu
minä vaan leikin
enkä toivottele,
Minä leikin

Minä olen Wiljami
en oikein muista miten jouduin tänne
kumma paikka, ei hassumpi
Suvaisevuutta, minä toivottelen

Minä olen Justus
leikkiminen on kyllä kivaa
mutta
Syliä, lämmintä syliä, toivon kaikille

Minä ole Liinus
enkä toivo kenellekkään
niskaan hyppijöitä
ruuan varastelijoita
omaan paikkaan tunkeilijoita
enkä toivottele mitään!
Kenellekkään!

Minä olen Sisu
Mikä SISU minä olen tyttö ja kiltti
Toivon että jokainen nähdään
sellaisena kuin se on
Sitä minä toivon!


4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Lisään toivotukset meiltä, kissat toivoo parempaa terveyttä ja enemmän ruokaa. taidetaan toivoa mekin samaa :) Ihanaista uutta vuotta koko talon väelle!

Maria Veikontytär kirjoitti...

Kiitos sitä samaa sinnekin!
Vai ruokaa;)
Minäkin toivon Ytelle ja Veikolle hyviä päiviä, vanhuus ei tule yksin.

Elina kirjoitti...

Voi mikä ihana ja luovasti toteutettu uudenvuodentoivotusten sarja! Siunattua ja hyvää uutta vuotta sinne sinulle ja monenmoisille eläinystävillesi!

Maria Veikontytär kirjoitti...

Kiitos Elina!
Tuo, luovasti, se minua erityisesti lämmittää ja ilahduttaa! En koskaan ole tuntenut olevani mitenkään erityisesti luova, ja surrut sitä.

Tarkoitan erityisesti jonkun soittoinstrumentin tai lyijykynän
käyttämisen luovuutta olen haikaillut.

Siksipä Sinun toinen bligisikin minua ilahduttaa!