Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









maanantai 20. syyskuuta 2010

Aakkosia




Tarja Niemelä; Opas pienkanalan hoitajalle
Suomen siipikarjaliitto
Jokioinen 2004

Olen ajatellut, jospa vaikka lukijoiden joukossa olisi joku
joka haluaisi jo ensi kesäksi omia kanoja,
keräisin tänne blogiini erilaisia tiedonmurusia
alustavaa ja rauhallista tutustumista varten.
Tunniste: kanakirjoja

Vastaan mielelläni kysymyksiinkin.
En ole asiantuntija olen harrastaja.

2 kommenttia:

Millan kirjoitti...

Nämä tiedonmuruset ovat erittäin arvokkaita. Linkitän tämän blogisi myös meidän koirien omaan blogiin, koska siellä taitaa visiteerata vielä enemmän eläinihmisiä kuin Kahden talon tarinoissa.

Maria Veikontytär kirjoitti...

No voi minua! En ole huomannutkaan että koirillasi on oma blogi! Heti sinne.
Olen kyllä viihtynyt ja viihdyn edelleen täälläkin.
Olet Sinä taitava kun saat pidettyä monta blogia raameissaan!!