Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Fasaanin jäljillä

Kissan hiekkakompostina on minulla tuolla metsän
laidassa oleva kauan ennen minun
aikaani kaivettu iso kuoppa.

Sinne kärrään kesällä rikkaruohot
ja kaiken sellaisen mitä ei pieneen kompostoriin
voi laittaa.

Tämän päiväisellä käynnillä huomasin fasaanikukko-naapurini
jäljet. Uusia olen odotellut pari viikkoa.

Olin jo suruissani onko keväinen kosiskelijani
sortunut nälän ja vilun tai ketun kynsiin.

Hurraa tuoreet jäljet... oli uppuroinut paksussa lumessa
kuivaajan seinustalle jonne laitoin niin suojaan lumelta kuin
osasin jyviä tarjolle.

Mahdollisesti kuulen keväällä "kaunista" fasaanin laulua
ikkunani alla jonain aikaisena aamuna :)

Tänään onkin ollut monta ilonaihetta!

Ei kommentteja: