Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









tiistai 28. kesäkuuta 2011

Sieluni maisemia

Näiden kuvien talot, vedet, pellot ja ihmiset
eivät ole minun.
Ei millään mittarilla mitattuna.

Onhan kuitenkin tuttua, olen joissain , joskus käynytkin.

En valinnut mitään erityisen "kaunista" kuvattavaksi.

Oikeastaan sydämeni valitsi, jotkut asiat saivat
ihan sydämen sykkeen tihenemään.

Kuten tämä kivi muistutti minua isosta kivestä
eräällä pihalla, paljon idempänä kuin tämä paasi.

Pitkän lenkin juossut nuori nainen.
Pysähtyi pysäyttämättä kohdalla, vaihdettiin jokunen sana,
toivoteltiin Hyvät Juhannukset ja - erottiin.


Tiessä kuuluu olla mäkiä ja mutkia, mutkan takana
vettä. Joku korkea mäki, matalampikin,
molempien päällä talo ulkorakennuksineen.

Kivisiä peltoja, mäkien rinteillä.
Ja niitä koivuja, koivuja!

Tällaiset ovat minun maisemani,
en omista niitä, ne omistavat minut.

Ei kommentteja: