Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









perjantai 15. lokakuuta 2010

Hirmuinen taistelu ritarin kypärässä

Yhteisellä päätöksellä:
- ostamme namia
- kirpputorilta lelun
- jotain hyvää ruokaa


- Spider-man maksoi 1€
- lihaksikas komistus 3€
mutta sillä onkin komeat aseet muassaan

ruokahankintoja:
- lihapullia (valmiita)
- pitzaa (valmista)
- jälkiruoka jäätelöä

muuten vaan:
- irtokarkkeja
- Buzz Lightfighter PEZ-karkkeja

Varmaan jotain muutakin (huokaa hän)

Minulla on ollut tänään tunne kuin minua
vietäisiin kuin pässiä narussa.

Höpsö Mamma!
Minusta tuntuu että Sinä sanot
nykyisin usein minua höpsöksi?

Niin sanon
No miksi?

No, sinä puhut höpsöjä, mansikkakiisseli juttuja.

4 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Hih, minusta höpsöt mansikkakiisselijutut kuulostavat aivan hirmuisen hyviltä!

Maria Veikontytär kirjoitti...

Mutta kun minä en ollenkaan tiedä minkä sortin juttuja puhun?!

Anna kirjoitti...

Siksi ne varmaan ovatkin parhaita. Ei ole ikinään kyllästyttänyt sinun jutut meikäläistäkään.

Maria Veikontytär kirjoitti...

Kiitos Anna! (Minua joskus on)