Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









tiistai 18. toukokuuta 2010

Olen pahoillani, kovasti pahoillani etten ole voinut päivittää blogiani! Käsittämätön (minulle) ongelma vaivaa konettani, sanoo että kaikki on kunnossa, mutta ei laske minua kirjautumaan omille tileilleni!?!?

Itseäni viisaampien käsiin olen siirtänyt tämän ongelman.

Toivon kovasti että pääsen pian jatkamaan...

2 kommenttia:

Karhunvatukka kirjoitti...

Harmi, juuri opin lukemaan blogiasi, koneesi hyytyi jastain syystä Facebookin osalta.
Kiitos vielä luonasi vietetystä lomasta. Arki on koittanut.
Odotetellaan yhteyksien palaamista.

Maria Veikontytär kirjoitti...

Kyllä minuakin harmittaa. Anun koneelta käyn kurkistamassa sekä blogia että fb:tä. Kiitos Sinulle käynnistä, sanoo myös Samuel. Tavataan heinäkuussa.