Tämä kertomus on minun
jokapäiväistä elämääni.

Elämäni tärkeät ihmiset
ovat mukana ja kotini, myös
kanani, kissani sekä koirani.

Tarjoan täällä muistikuvia,
ja digikuvia, haavekuviakin
kenties.

Totuudessa pysyttelen
vaikka satuja rakastan vieläkin.

Arkea useimmiten,
juhlaakin mausteeksi.

Hyvää matkaa ja tervetuloa mukaani!









keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Pienkirjailijoita

 Muutettuani takaisin tänne Savoon huomasin
melkoisen osan ajastani olevan "pelkkää vapautta".

Olen joskus aikaisemmin elämäni aikana aloittanut, useamminkin,
kansalaisopisto-opiskelun. Jostain syystä ne ovat yleensä loppuneet jo
jouluksi.
Täällä minut sai houkutelluksi mukaan Vanha Ystävä ja riittävän
mielenkiintoinen kurssi.
Ilmoittauduin kirjoittajapiiriin, toinen talvi jo menossa.
Olen nauttinut koko rahan edestä.

Paikallislehden toimittajakin kutsuttiin järjestämäämme 
julkaisutilaisuuteen.

Niinpä kahdennessatoista antologiassa on jo hitunen minuakin.

5 kommenttia:

Sirkku kirjoitti...

Mistä tuota kirjaa voi tilata?

Maria Veikontytär kirjoitti...

Vaikkapa minulta, nyt minua kyllä ihan naurattaa:)

Sirkku kirjoitti...

Laitatko minulle sähköpostia asian tiimoilta, kun en ole varma, löydänkö ajantasaista sp.osoitettasi.
sirkku65@hotmail.com
Eikä olisi paha asia ollenkaan, vaikka laittaisit blogin sivuun mainoksen kirjasta ja tilausohjeet.
Tällaiset kirjat ovat niin suomalaisia, niin suomalaisia ja siksi aarteita.

anja kirjoitti...

Tosi ihana nähdä antologiastanne edes kansikuva! Kokemuksesta tiedän miten antoisaa on olla moisessa mukana, me tehtiin vuosi sitten kirjoittajapiirissä omamme ja ihan olen ylpeä siitä, että minultakin on siinä juttuja ja runoja mukana.
Kivat sulle sinne Savoon!

Maria Veikontytär kirjoitti...

Antoisaa oli olla tekemässä antologiaa ja oman tekstin näkeminen oikeasti painettuna, oli hyvin vaikeasti määriteltävä tunne. Viime tingassa olin vähällä vetäistä omani pois:) siellä ne nyt aloittivat oman elämänsä elämisen, irti minusta.
Teräviä kyniä Sinulle Sinne missä lienetkään:)